01 July 2010

Jengka 19

1 Julai 2010 mengimbau kembali ke Jengka 19 setelah 32 tahun, pernah tinggal dan berkhidmat disini. Kebetulan sambil menghantar anak ke Uitm Kampus Jengka. Banyak memori suka duka semasa mula bekerja di kawasan felda. Kengkawan pun dah ramai loss contact. Ralatnya cuma tak dapat bersua dengan peneroka2 yang pernah berada dibawah jagaan saya. . . kalau jumpa pun mereka mungkin x ingat dan mungkin jua ada yg telah kembali kerahmahtullah . . . . alfatihah . . . . Beberapa gambar terkini yang sempat dirakam.

dirakam tahun 1978

dirakam 1 Julai 2010 (after 32 yrs)

kuarters pegawai

jalan utama

dulu dikenali kedai PKF

hadapan pejabat - tmpt roll call

pejabat bnyk memori disini . .

signage pejabat pentadbiran felda Jengka 19 (Siantan)

5 comments:

Anonymous said...

salam..
pernah berkhidmat di Felda Jengka 19 ye ??

kami pon dr Jengka 19

http://pakrahim2.blogspot.com/

CheNal said...

wslm. Berkhidmat di Jengka 19 pada th 1994 hingga 1978. . . kengkawan yg saya tahu hanya En Zah yg kini pengurus di Jengka 21 or 23 kalu x silap. Siapa nie boleh sy tahu . . .

aku anak peneroka said...

saya juga dari jengka 19,. blog saya juga dah x aktif.. sila add FB saya zul_cole@yahoo.com nanti boleh sembang2..

aku anak peneroka said...

salam' saya juga dari jengka 19, lahir di sana tahun 1981.. kalau tak keberatan boleh add Fb saya zul_cole@yahoo.com blog dah lama x aktif..

CheNal said...

InsyaAllah . . nanti sy add dlm FB.